De Foyer van 25 oktober markeerde een belangrijke mijlpaal voor AE. Op die dag zag ons gloednieuwe AE-brand Seth & Dunn immers het levenslicht. Seth & Dunn klinkt niet toevallig als Said and Done, want we geloven heel hard dat innovatie niet gewoon iets is om over te praten, maar om het ook effectief te doen. We zijn fier om jullie Seth & Dunn voor te stellen, en wie kan dat beter doen dan een van onze Innovation Leads, Hans Robben?
Hans Robben: “Innovatie is vandaag van groot belang voor bedrijven die zich willen klaar maken voor wat de toekomst hen zal brengen; Start-ups schieten als paddenstoelen uit de grond en vormen een bedreiging die vaak op voorhand moeilijk in te schatten was. Marktaandeel behouden, laat staan vergroten, wordt dan een enorme uitdaging voor organisaties die daar vaak totaal niet voor zijn uitgerust…
Hoe kan een bedrijf zich het beste organiseren om zijn innovatie-initiatief alle kansen te geven? Hoe levert dit initiatief het gewenste businessresultaat op? Hoe prioriteer je het beste de verschillende initiatieven? Hoe pak je dat het beste aan om je organisatie sterker te krijgen op het vlak van innovatie?”
Op deze en vele andere vragen wil Seth & Dunn een antwoord geven. Seth & Dunn verzamelt een groep van mensen met diverse achtergronden, maar met een gemeenschappelijke jarenlange ervaring in innovatietrajecten. Door een gestructureerde en iteratieve aanpak verminderen we heel snel de risico’s van innovatie en gaan we steeds op zoek naar de grootste businesswaarde.
Benieuwd naar wat Seth & Dunn voor jou kan betekenen? Kijk eens op onze website, en volg onze aankomende blogposts voor meer info.