Een introductie tot ‘Churn Prediction’ op basis van een concrete case uit de bankenwereld.
Welke klanten staan op het punt mijn bedrijf te verlaten? En wat kan ik eraan doen?
By Davy Sannen on 03 september 2015
Wie is mijn klant en waarom moet ik dat weten?
By Jessica Ruelens on 27 augustus 2015
Heb je je ooit afgevraagd hoe je klanten zich op grote schaal gedragen? Weet je welke klanten het meest waardevol zijn en via welke klanten je opportuniteiten kan aanboren? Mogelijks heb je een algemeen beeld van het gedrag van je klanten – op basis van hun gedrag uit het verleden – maar is dat beeld ook gebaseerd op feiten of data?
Ontdek welke waarde inzicht in je klanten voor je organisatie kan opleveren
By Bram Vanschoenwinkel on 20 augustus 2015
De opkomst van digital heeft de marketingwereld grondig door elkaar geschud. Hoe kan je deze veranderingen in jouw voordeel laten werken door het toepassen van Analytics?