Data Analytics zijn voor bedrijven vandaag onmisbaar geworden in een gepersonaliseerde marketingstrategie. Overtuigd van de waarde van data en de inzichten die deze kunnen brengen, riep één van onze klanten in de consumentengoederensector, hulp in bij de lancering van een volledig nieuw product. Met de hulp van AE, slaagden zij erin om hun doelgroep efficiënter te bereiken en mooie resultaten te boeken.
Personaliseer je marketingstrategie met Analytics
By Laura van Duijvenbode on 16 november 2018
Welke klanten staan op het punt mijn bedrijf te verlaten? En wat kan ik eraan doen?
By Davy Sannen on 03 september 2015
Een introductie tot ‘Churn Prediction’ op basis van een concrete case uit de bankenwereld.
Wie is mijn klant en waarom moet ik dat weten?
By Jessica Ruelens on 27 augustus 2015
Heb je je ooit afgevraagd hoe je klanten zich op grote schaal gedragen? Weet je welke klanten het meest waardevol zijn en via welke klanten je opportuniteiten kan aanboren? Mogelijks heb je een algemeen beeld van het gedrag van je klanten – op basis van hun gedrag uit het verleden – maar is dat beeld ook gebaseerd op feiten of data?
Ontdek welke waarde inzicht in je klanten voor je organisatie kan opleveren
By Bram Vanschoenwinkel on 20 augustus 2015
De opkomst van digital heeft de marketingwereld grondig door elkaar geschud. Hoe kan je deze veranderingen in jouw voordeel laten werken door het toepassen van Analytics?