TradeRouter brengt een nieuwe en innovatieve manier van beleggen naar de markt. Een TradeRouter-gebruiker kan naast de klassieke manuele beurshandel nu ook kiezen voor automatische handel. Dat kan door je als klant in te schrijven op verschillende beursstrategieën. Hierin liggen verschillende uitdagingen op vlak van performantie, UX, hoge beschikbaarheid, data streaming en push notifications om de juiste beurstransacties op het juiste moment te kunnen doen.
Digitaal beleggen met Tradzster & Advizor
By Lara Borms on 02 oktober 2018
De nieuwe EU Data protection regulation: "New rules fit for a digital era" Wat nu?
By Aline Coelst on 26 mei 2016
Op 14 april 2016 werd de Algemene Verordening op Gegevensbescherming definitief aangenomen door het Europese Parlement. Deze verordening vervangt vanaf de zomer van 2018 ook alle nationale wet- en regelgevingen rond gegevensbescherming. Organisaties hebben tot dan de tijd om aan deze wetgeving te voldoen.
People Analytics en de meerwaarde voor HR
By Jessica Ruelens on 14 april 2016
We leven in een talent economy en meer dan ooit realiseren bedrijven zich dat business succes gebouwd wordt op de schouders van sterke mensen. Door de opkomst van initiatieven als ‘Great Place To Work’ en de populariteit van LinkedIn heeft het HR departement de voorbije tiental jaren aan strategisch belang gewonnen. Bedrijven erkennen dat wanneer ze over een gelukkige schare aan werknemers beschikken, heel de business erbij gebaat is.
Hoe financiële organisaties voordeel kunnen halen uit het gebruik van Blockchain
By Arben Dervisholli on 04 februari 2016
Voor bedrijven in de financiële sector die vaak internationale betalingen en transacties uitvoeren, bestaat er ondertussen een interessante technologie die dit proces aanzienlijk vereenvoudigt: Blockchain. Wat is nu precies het voordeel van Blockchain te implementeren?
Hoe Analytics kan helpen bij het ontsluiten van kennis in je documenten
By Alex Wauters on 21 januari 2016
Organisaties bezitten vaak veel data die opgeslagen wordt in ongestructureerde formaten. Vaak gaat het hierbij over data die mensen als vrije tekst hebben kunnen ingeven; denk hierbij bv. aan e-mails, call center logs, presentaties, handleidingen, etc. Analytics kan in deze situaties helpen om de waarde die verscholen zit in deze data toegankelijk te maken.