Verandering is vandaag een constante in en rond bedrijven. Het is vaak nodig om bedrijfsprocessen te vereenvoudigen of te verbeteren om een concurrerende positie te behouden en de klantgerichtheid te bevorderen. Voor een bedrijf in volle transformatie is het belangrijk om voldoende aandacht te schenken aan het change management. Als er ineens én een herorganisatie én een nieuwe manier van werken op het programma staan, is het niet verwonderlijk dat werknemers op de rem gaan staan. In onderstaande blogpost delen we onze best practices voor change management aan de hand van een gelijkaardige situatie bij één van onze klanten in de financiële sector.
In 7 stappen naar een succesvolle transformatie
By Laura van Duijvenbode on 24 april 2018
Een droomhuis met een woonkrediet op maat
By Laura van Duijvenbode on 24 april 2018
Onze klant is een financiële dienstverlener op de Belgische markt die deel uitmaakt van een toonaangevende internationale bankverzekeraar. Recent koos de bank er bewust voor om in te zetten op een nieuwe, unieke klantenervaring . Onze hulp werd ingeroepen om deze omslag naar customer centricity te begeleiden in. Concreet werd er een pioniersproject opgestart in één van de belangrijkste markten voor de dienstverlener: die van de woonkredieten.
Hoe financiële organisaties voordeel kunnen halen uit het gebruik van Blockchain
By Arben Dervisholli on 04 februari 2016
Voor bedrijven in de financiële sector die vaak internationale betalingen en transacties uitvoeren, bestaat er ondertussen een interessante technologie die dit proces aanzienlijk vereenvoudigt: Blockchain. Wat is nu precies het voordeel van Blockchain te implementeren?